CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

jom KLIK

Thursday 3 May 2012

Testimoni Diri Sendiri (DX LINGERIE)

Sila klik pada gambar untuk gambaran yang lebih jelas

Sila klik pada gambar untuk gambaran yang lebih jelas

Lihat perut ku GEMUKSSS KAN.... ada 3 layer spare tyre..... GEMUK SANGATTTTTT...............

Saya memakai DX LINGERIE pada 20 April 2012. Hari ini 3 Mei 2012 genap 14 hari. Saya memakai DX konsisten 8 jam satu hari, kadang-kadang lebih dari 8 jam jugak. Sebelum pakai DX, saya sapu SELULIT GEL pada lengan kanan & kiri, perut dan peha kanan & kiri. Saya sapu SELULIT GEL selepas mandi pada waktu pagi dan pada waktu malam

 
DX LINGERIE ni memang sedap di pakai dan sangat selesa. 
Nak pegi toilet pun senang sbb long girdlenya senang nak buka. 
Awak boleh cuba fitting DX ni dulu. x beli pun xpa... 

just try n tgk perbezaannya. lepas tu awak leh compare ngan produk-produk lain... 

cuba awak search kat google testimoni DX LINGERIE rata-rata mengatakan ianya amat berbaloi dan sangat berpuas hati :)

kalau nk cuba DX, saya boleh ke tempat anda.

hubungi saya AYU 016-666 4769
FB : Rohayu Seri Kembangan

0 comments: