CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

jom KLIK

Sunday 6 May 2012

TESTIMONI DIRI SAYA SENDIRI MEMAKAI DX LINGERIE




Saya memakai DX LINGERIE pada 20 April 2012. 3 Mei 2012 genap 14 hari. 
Saya memakai DX LINGERIE konsisten 8 jam satu hari, kadang-kadang lebih dari 8 jam jugak. Sebelum pakai DX, saya sapu SELULIT GEL pada lengan kanan & kiri, perut dan peha kanan & kiri. Saya sapu SELULIT GEL selepas mandi pada waktu pagi dan pada waktu malam. Selepas sapu SELULIT GEL pada waktu pagi, terus saya pakai DX LINGERIE.

SELULIT GEL sangat berkesan dan ianya tidak panas seperti slimming gel yang lain dan berbau wangi. Ianya cepat serap ke dalam kulit. Berat saya maintain tetapi saya dah dapat rasa perubahan bentuk badan saya. Saya lupa la pulak nk ukur lilit di bahagian perut dan lengan.

Baru 2 minggu pakai DX LINGERIE, 
cangkuk BODY SHAPER saya telah muat untuk cangkuk yang kedua. :) 

Buat masa sekarang, saya memang tidak memakan produk kurus kerana telah cuba berbagai-bagai produk kurus yang berbentuk cecair. Boleh dikatakan saya memang dah putus asa kalau bab makan ubat kurus ni. Bila da stop makan, terus badan lagi naik mendadak. Dah x boleh nak control. 

Produk yang saya pernah ambil MILELEA KACANG SOYA, SD 11, DR. AISHAH SOLUTION, JUS MATE 5. Bukan saya kata PRODUK semua tu x bagus. Saya hanya boleh minum dalam masa x sampai SEBULAN sahaja kadang2x 1 minggu sahaja sebab lepas tu dah x boleh nk telan sbb rasa dah muak dan tekak rasa kembang. Yang baki tu saya bagi la kat kawan saya utk rasa. 

Oleh itu saya rasa DX LINGERIE dapat membantu saya utk membentuk badan saya semula. Kesan yang akan dapat dilihat adalah dalam masa 3 bulan - 6 bulan untuk penurunan berat badan.
So far saya x control makan, saya makan je apa yg sy nk makan. Bila da kenyang sy stop. Tu jer.

 Mesti ramai yang terfikir.kalau nak kurus mesti kena ambil produk minuman.dah invest beratus ratus,turun la dalam 10 kg.tapi kalau tak konsisten mesti berat akan naik balik kan? so,kena la ambil minuman tu bertahun-tahun sebab nak maintain.saban hari,saban bulan kena beli stock baru mesti beratus ratus kan .kalau dah 5 tahun dah berapa dah invest? mesti banyak kan?

saya ada solution untuk yang nak kurus 
tapi takut ada side effect dalam badan 
dan yang nak lifetime 
investment sekali bayar je.lifetime warranty! 

koyak,cabut,patah,nak tukar size semua FREE! sekali bayar sampai 50 tahun pun boleh pakai.best kan?

ada sapa sapa yang berminat?
saya sedia memberi tunjuk ajar. 
Nak try DX dulu pun boleh :) 
Anda pasti takkan menyesal. 
                                  DX LINGERIE LUAR BIASA!
 


DX LINGERIE ni memang sedap di pakai dan sangat selesa. Nak pegi toilet pun senang sbb long girdlenya senang nak buka. Awak boleh cuba fitting DX ni dulu. x beli pun xpa... just try n tgk perbezaannya. lepas tu awak leh compare ngan produk-produk lain... cuba awak search kat google testimoni DX LINGERIE rata-rata mengatakan ianya amat berbaloi dan sangat berpuas hati :)

kalau nk cuba DX, saya boleh ke tempat anda.

HUBUNGI AYU 016-666 4769
FB : Rohayu Seri Kembangan

0 comments: