CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

jom KLIK

Monday 7 May 2012

KELEBIHAN DX LINGERIE



Kelihatan Hebat dari Setiap Sudut

Mengapa sesetengah pakaian kelihatan hebat pada orang lain tetapi bukan pada diri kita? Anda boleh menyalahkan baka, makan tengah malam yang tetap malah penuaan, tetapi adakah terdapat penyelesaian sebenar?

Dengan rekaan ergonomik DX LINGERIE, anda bukan sahaja dapat menyaksikan suatu transformasi segera, malah dengan penggunaan tetap, lemak badan anda boleh dialihkan dan ditempatkan semula pada lengkungan menawan.

DX LINGERIE menggunakan teknologi Imbasan Garisan Badan dan peralatan pengukuran tekanan untuk mendapatkan sudut 3-D badan manusia. Ia kemudian menentukan daya hubungan ideal bahagian badan untuk kesan pembentukan optimal dan keselesaan. Perisian rekaan berkomputer yang berkuasa serta proses Pengilangan Berasaskan Komputer kemudiannya mencipta satu model ergonomik yang sahih dengan data berkomputer untuk pemotongan-persis fabrik yang berkelajuan tinggi. Tambahan, setiap set DX LINGERIE memerlukan 156 proses jahitan yang berlainan di bawah kepakaran 81 orang jurujahit yang berpengalaman.

Berasa hebat secara dalaman dan luaran dengan rekaan les dinamik DX LINGERIE yang menggunakan teknologi jahitan canggih dari Eropah. Net kuasa yang mengandungi kapas lembut direka untuk pelbagai bahagian menawarkan keselesaan muktamad, keanjalan dan ketahanan. Alami kuasa transformasi dengan DX LINGERIE dan memiliki potongan badan sempurna hari ini!

Ada banyak lagi yang menarik yang anda akan dapati apabila anda memakai DX LINGERIE

Badan lebih subur.
Badan lebih sihat.
MUDAH dan berkesan.
Secara semulajadi dan SELAMAT.
Tanpa perlu berlapar.
Tidak sakit atau rasa sakit.
Tanpa perlu bersenam. (Sesuai untuk orang yang sibuk bekerja)
Memecah lemak degil dengan mudah !!
TAK PERLU NAK BERDIET teruk2 sangat... smpi berlapar bagai.. tak perlu..
Terlalu selesa untuk melakukan apa saja !!
Menegangkan payudara yang dah jatuh atau mengendur.
Jadi lebih bertenaga.
Selepas bersalin, dalam PANTANG, tak payah dah nak bedung-bedung, barut-barut..
Takde Side Effect yang bukan-bukan..

0 comments: